هومان جان هومان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره

هومان جان هدیه خوب خدا

هومانم 5 ماهگیش تمام شد

1391/4/10 0:18
نویسنده :
961 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازنینم 5 ماهگیت تموم شد و تو با افتخار پاهای کوچولوتو توی 6 ماهگی گذاشتی وای باورم نمیشه اصلا باورم نمیشه تو یه روزی تو دل مامانی بودی این روزها مادر بودن رو بیشتر احساس میکنم از اینکه مسئولیتت روز به روز بیشتر میشه و شما نیاز به مراقبت بیشتر پیدا میکنی من و تو با هم چه روزهایی که نداشتیم البته در کنار بابا جون که واقعا عاشقانه دوستت داره  وقتی که به شما دو تا نگاه میکنم مخصوصا موقعهایی که دارید با هم بازی میکنید و تو سرشار از لبخند میشی  تو دلم خدا رو صد هزار بار شکر میکنم به خاطر بودنتون و به خاطر هدیه ای که خدای مهربون بهم داد اخه  تو فرشته کوچولوی خدایی عزیز دلم عاشقانه دوستت دارم نفسم

بقیه عکسات رو گذاشتم ادامه مطلب

 

 

 

یه موقعهایی اینجوری تو خشکی شنا میکنی

تو حیاط عزیز جون

اینم از عکسای خوشملت گلم یه روزی که حسابی خوش اخلاق بودی البته شما همیشه خوش اخلاقی گلم منم سوئ استفاده کردم و کلی ازت عکس گرفتم اینم شد نتیجش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فوزی
19 تیر 91 11:52
نازیییییییییی ماشالله هومان جیگری
بهارک
20 تیر 91 4:07
ماشالله چه خنده نازی داره این آقا پسرمون خدا حفظش کنه
مامان آراد
20 تیر 91 15:25
5 ماهگی پسر گلت مبارک باشه
یاسی خاله هیلدا
9 مرداد 91 14:01
ماشالا چه گل پسر نازی دارین .هیلدای ما 1 روز از پسر شما کوچیکتره . به وبلاگ هیلدا حتما سر بزنین .هومان کوچولورم ببوسین
آیه ی عشق
11 مرداد 91 2:31
عزیزدلممممممممم زنده و سلامت باشه همیشه چه عسلیــــــــــــــــــــــــــــــــــه
❤مامان آزی❤
18 مرداد 91 14:38
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟