هومان جان هومان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

هومان جان هدیه خوب خدا

روزهای پاییزی منو پسرم

1392/7/25 0:43
نویسنده :
563 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان این روزا اینقدر شیرین شدی که نگو به حدی خواستنی شدی که دلم میخواد بخورمت بعضی وقتا نمیدونم چیکارت کنم اینقدر که ناز میشی

ایره لغاتت خیلی وسیع شده و 12 تا دندون دراوردی خوشبختانه سر دندون دراوردن اذیت نشدی یه سرما خوردگی مختصر داشتی کهه خدا رو شکر خوب شد

یه خورده از حرف زدنات بنویسم تا یادم باشه چه روزهای شیرینی داریم منو تو

صبح که از خواب پا میشی همینکه چشماتو باز میکنی میگی مامایی بوووش اخه بهت یاد دادم بوس صبح به خیر و بوس شب به خیر واسه همین دیگه کامل بلدی چیکار کنی و دل منو میبری

تمام اعضای بدنتو با اسماشون بلدی و میگی

چشم (چیش)

ابرو (ابو)

دماغ(مما)

گوش

دست(دس)

پا (با)

مو و بقیه رو هم با اشاره نشون میدی

مثل طوطی هر چی میگم تکرار میکنی

شیر (هیر)

موز(نو)

جوجه(دوده)

تخم مرغ(گاگا)

 

خلاصه همه چیزو دست و پا شکسته میگی و من متوجه میشم

تازه خاله یه کلمه بهت یاد داد و همینکه یه بار گفت شما هم سریع پشت سرش تکرار کردی . ما مردیم از خنده

خاله بهت گفت بگو قسطنتنیه  بعدش تو هم سریع پشت سرش گفتی اوسطننییه دیگه مامترکیدیم از خنده پسر باهوش مامان

خیلی کارا بلدی ماشالا خیلی زرنگ و باهوشیعاشق توپ بازی و نقاشی و ماشین بازی هستی و عاشق انی که شلیک کنی و ما هم بیفتیم مو مثلا انگار که به ما شلبک کردی

خلاصه کلی منو تو روزهامونو با هم پر میکنیم

همش داری به من دستور میدی مثلا اینو بیارم و اونو نیارم

اشاره میدی بیا (ایا) و همینکه میخوام دعوات کنم میگی (داد نه) و منم خندم میگیره و بیخیالت میشم

خیییییییییییییلی شیرینی روابط عمومیتم عالیه با هر کس که برخورد میکنی اول میری میبوسیش و اونام کلی ذوق زده میشن

با بچه های دیگه خیلی خوبی و به محض دیدن یه چه سریع  میبوسیش پسر با محبت من

بابا که از سر کار میاد خونه همینکه به محض اینکه با من دست میده شما میدوئی بغلش و میگی بوش بوش

به دنت میگی ننت و خیلی هم دوسش داری پسر نازنیم

بعد از ظهر ها وقتت با بابا جون میگذره و همش با هم میرین بیرون و گردش منم یه خورده به کارام میرسم

عاشق بابایی هستی چون خیلی دوستت داره و به حرفا و خواسته هات توجه میکنه خییییییییییییلی زیاد و کلا یه بابای پر حوصله هست همه هم همین نظرو دارن و همیشه میگن بهم 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)