هومان جان هومان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره

هومان جان هدیه خوب خدا

هومان جان و لباسای 3 تا 6 ماهگیش

1391/1/26 14:34
نویسنده :
972 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یهو به سرم زد برم لباساتو واست پرو کنم که یهو واست کوچیک نشن شما هم نهایت همکاری رو کردی و اصلا گریه نکردی پسر ناااازم الهی فدات شم که هر چی نیگات میکنم سیر نمیشم اینا لباسای تو خونت بود هنوز لباسای بیرونتو واست نپوشیدم اونارم سر وقت برات میپوشم  تا کلی کیف کنم نازنین

 

عکسا تو ادامه مطلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله جون
26 فروردین 91 15:51
عزیز دلم چه ناز شدی فدای چشمات شم نفس من


مامان ایلیا
11 اردیبهشت 91 2:17
عزیزم هزار ماشاالله چه گل پسر نازی.مامانی اسپند یادتون نره.خیلی ناز و دوست داشتنیه. عزیزم فرش بازی قابل ما و پسر گلتونو نداره ولی چون تو سیسمونی بوده یه جورایی یادگاریه.عزیزم مارکش پلی گرو هست و از بهار فروشگاه پارمید یا بازارچه خریدم. امیدوارم دوستای خوبی برای همدیگه باشیم.پسر نازتو ببوس.
مامان آرشو
5 خرداد 91 14:03
هومان جانو از طرف ما ببوس خدا محفوظش کنه
فادا
21 مرداد 91 9:11
سلام خیلی پسرت نازه ایشاا... خدا بهتون ببخشه ایشاا... سایه پدر و مادر همیشه بالای سرش باشه