هومان جان هومان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

هومان جان هدیه خوب خدا

یک روز با هومان

1391/12/23 17:22
نویسنده :
646 بازدید
اشتراک گذاری

مامان این چیه گذاشتی اینجا هان؟

مامان از اینجا میشه رفت تو کوچه؟

نمیشه؟ چرا از اینجا که بیرون معلومه

مامان ول کن دیگه دوربینو بیا بازی کنیم

 

نمیای ؟میخورمتا

این کتابه چه باحاله

وای دوسش دارم

مامان خوشمل شدم؟موهام بهم میاد؟

مامان خوابم میاااااااااااااد

دارم میخوابممممممممممم کاری ندالی؟

ها این تو چیه؟

خخخخخخخخ مامانی فقط جولاب بود

مامان بستنی میخوری؟

مامان بازم عکس ای بابا ول کن دیگه خسته شدممممممممممممم

 

خوووووووب حالا ببینم اینجا چه خبره؟

مامان این منم تو ایینه؟

ارهههههههه خودمم خود خودم هههههههههههه هورااااااااااااا من دوتا شدم

حالا یه کم مطالعه کنم ببینم دنیا دست کیه

تموم نشده بازم هست تو ادامه مطلبه

مامان این چیه دادی دستم داخ نیست؟

 

وااااااااای مامان مچمو گلفتی؟

مامان این چیه چقد سفته؟

جدی جدی نمیشه خوردش

خسته شدم کلامو نمیخوام

خوردنیمو بدههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههه اینم بد نیستا صدا میده خوشم میاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سحر
23 شهریور 92 3:27
عالیه عزیزم پسملت خیلی نازه